TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

 

Acest site web www.farmaciaonline.ro (numit in continuare "SITE") este administrat de S.C. HELP NET FARMA SA. (numita in continuare “SOCIETATEA”), cu sediul social in Bucuresti, str. Pictor Rosenthal, nr. 14, et. 2, ap. 3, cam. 2, sector 1 avand cod unic de inregistrare fiscala RO 14169353, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului  cu nr J40/7727/2001, capital social subscris si varsat 100.000 lei, telefon 021.308.26.77031.413.61.77 sau 0741.870.477, adresa de e-mail:eshop@helpnet.ro.

Aceste date de contact pot fi folosite de CLIENT pentru a afla informatii despre Produsele comercializate, despre facturare, precum si pentru a-si prezenta reclamatiile.

Acesti Termeni si Conditii reglementeaza relatia comerciala dintre SOCIETATE si utilizator/client cu privire la comanda on-line a produselor SOCIETATII si vanzarea on-line de catre SOCIETATE Clientului a produselor mentionate in SITE.

SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a modifica unilateral si fara nici o notificare prealabila continutul, forma de prezentare si/sau structura SITE-ului, in orice moment si nu va avea nici o raspundere in acest sens.

SOCIETATEA nu garanteaza in niciun fel calitatea SITE-ului din punct de vedere tehnic si functional precum si lipsa virusilor care ar putea exista pe Site.

SITE-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea, precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri si nu implica sprijinirea de catre SOCIETATE a materialului disponibil pe sau prin aceste site-uri sau retele si nici vreo asociere cu operatorii lor. Utilizatorul acceseaza acele site-uri si le foloseste produsele si serviciile exclusiv pe propriul risc.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private si care a acceptat Termenii si Conditiile prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

CLIENT:reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private si care a acceptat Termenii si Conditiile prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii HELP NET FARMA S.A.

COMANDA: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.

CONTRACT: reprezinta o COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa livreze CLIENTULUI produse, iar CLIENTUL este de acord sa efectueze plata acestora.

 

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE sunt rugati sa citeasca cu atentie Termenii si Conditiile de utilizare urmatoare.

Termenii si Conditiile sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate unilateral oricand de catre SOCIETATE prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

Atunci cand opereaza aceste modificari, SOCIETATEA va pune la dispozitie o noua versiune a Termenilor si Conditiilor pe SITE.

Prin accesarea SITE-ului UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila. Prin lansarea comenzii, CLIENTUL accepta automat prevederile acestor Termeni si Conditii.

UTILIZATORUL/CLIENTUL a luat la cunostinta si accepta faptul ca daca utilizeaza SITE-ului ulterior datei la care s-au modificat Termenii si Conditiile, SOCIETATEA va considera utilizarea in continuare a SITE -ului de catre utilizator/client ca o acceptare a Termenilor si Conditiilor modificati.

Cu toate acestea, Termenii si Conditiile modificate nu se aplica produselor deja comandate sau cumparate de client sub egida Termenilor si Conditiilor anteriori, acestia din urma guvernand relatia contractuala dintre cele doua parti.

 

INFORMAREA UTILIZATORULUI/CLIENTULUI. DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL.

Magazinul on line al SOCIETATII este specializat in comercializarea produselor cosmetice si farmaceutice pentru care nu este necesara eliberarea de prescriptii medicale si care nu se incadreaza in categoria “Medicament” (altfel cum este definit de legea 95/2006) (denumite in continuare „Produse”) catre orice persoana fizica, romana sau straina, care a implinit virsta de 18 ani, ce actioneaza in alte scopuri decat cele ale activitatii sale comerciale sau profesionale. Informatii despre Produse pot fi obtinute accesand pagina web www.farmaciaonline.ro.

Pentru a comanda Produsele, UTILIZATORUL/CLIENTUL va completa datele solicitate in „Formularul de comanda” afisat pe SITE si va confirma comanda in conformitate cu instructiunile de pe SITE.

Prin lansarea unei COMENZI pe SITE, CLIENTUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care SOCIETATEA isi deruleaza operatiunile pe SITE, respectiv isi da acordul ca SOCIETATEA sa transmita acceptarea comenzii sau alte mesaje legate de procesarea comenzii la adresa de e-mail specificata in Formularul de comanda.

Daca SOCIETATEA confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII. Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea SOCIETATII catre CLIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

SOCIETATEA nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT.

SOCIETATEA considera comanda valida orice comanda cu o limita de minim 20 RON cu TVA inclus, excluzand costurile de transport. Comenzile mai mici de 20 RON nu vor fi onorate de catre SOCIETATE.

Pentru a lansa o comanda pe site, CLIENTUL trebuie sa adauge Produsele in cosul de cumparaturi apasand butonul "Adauga in cos" situat in dreptul fiecarui produs. Dupa adaugarea Produselor in cos, pentru a finaliza comanda, clientul trebuie sa apese butonul "Finalizare comanda". 

Ulterior, acesta poate continua indiferent daca are un cont pe SITE sau nu.

Dupa acest pas trebuie sa bifeze butonul de „Acceptare a termenilor si conditiilor site-ului” si sa apese butonul "Confirmare comanda".

Daca CLIENTUL nu este de acord cu Termenii si Conditiile, UTILIZATORUL/CLIENTUL nu va putea comanda Produsele.

Inainte de a confirma comanda, SOCIETATEA acorda UTILIZATORULUI/CLIENTULUI posibilitatea de a corecta datele introduse in Formularul de comanda, prin apasarea butonului „pasul anterior”.

SOCIETATEA nu este raspunzatoare pentru corectitudinea datelor completate de UTILIZATOR/CLIENT in Formularul de comanda.

In acel moment comanda este finalizata si trimisa catre unul dintre operatorii SOCIETATII pentru procesare.

Asadar, data incheierii CONTRACTULUI intre SOCIETATE si CLIENT avand ca obiect vanzarea Produslui comandat reprezinta data la care se transmite confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE.

In consecinta, pana la confirmarea comenzii de catre SOCIETATE, nu exista nicio relatie contractuala intre CLIENT si SOCIETATE avand ca obiect vanzarea Produsului comandat si SOCIETATEA nu are nicio obligatie in legatura cu acest aspect.

 

OBIECTUL CONTRACTULUI.

Obiectul CONTRACTULUI il constituie produsul/produsele cu privire la care CLIENTUL si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei COMENZI pe SITE confirmata de catre SOCIETATE. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre SOCIETATE pe SITE.

Pentru fiecare dintre Produsele postate pe SITE, SOCIETATEA se obliga sa afiseze toate caracteristicile esentiale ale acestora, care sa permita CUMPARATORULUI o identificare, comparare si o alegere corecta.

SOCIETATEA depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori.

De asemenea, unele caracteristici sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE fara preaviz sau pot contine erori de operare.

 

PRETUL CONTRACTULUI.

Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe SITE, este in RON si cuprinde TVA. Pretul poate fi modificat de catre SOCIETATE, in orice moment, fara preaviz. Taxele de livrare prin curier sunt suportate de CLIENT si sunt evidentiate in comanda dupa completarea adresei de livrare. Taxele de livrare prin curier difera in functie de localitate si de adresa CLIENTULUI. Pot exista exceptii asupra taxei de livrare in cazul in care SOCIETATEA decide sa suporte costul transportului in cazul unor promotii sau in baza unei comenzi cu o valoare minima care se stabileste de catre SOCIETATE.

SOCIETATEA nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate.

Ofertele si Produsele afisate pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil.

Pentru a fi aplicabil pretul produsului trebuie sa fie real. Astfel, SOCIETATEA atentioneaza asupra faptului exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale SITE-ului sau erori, pretul afisat pe SITE poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, SOCIETATEA va informa CLIENTUL asupra pretului corect.

Preturile afisate pe site includ TVA.

 

MODALITATEA DE LIVRARE. TERMENE DE LIVRARE.

SOCIETATEA isi va indeplini obligatiile contractuale in termen de cel mult 7 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDA.

In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL din cauza ca produsul nu este diponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta situatie urmand a stabili, de comun acord, un termen suplimentar de livrare.

In cazul in care Societatea nu poate livra Produsul in termn de 30 zile de la data incheirii CONTRACTULUI sau in termenul suplimentar agreat, CLIENTUL are dreptul la rezolutiunea / rezilierea CONTRACTULUI.

In aceasta situatie, orice sume de bani achitate de catre CLIENT pentru Produsul indisponibil urmeaza a fi rambursate de SOCIETATE in termen de maximum 7 zile de la data la care CLIENTUL a comunicat SOCIETATII decizia de incetare a CONTRACTULUI.

Comenzile receptionate de luni pana vineri intre orele 9.00 – 17.00 vor fi procesate in acest interval orar si vor fi livrate prin curier.

Produsul va fi livrat CLIENTULUI printr-o firma de curierat la adresa de livrare mentionata in Formularul de comanda, exclusiv pe teritoriul Romaniei si se va consemna in documentul de receptionare al coletului semnat de catre CLIENT si curierul care a efectuat livrarea.

Termenul de livrare standard al curierului este de 24 ore, respectiv 48 de ore de la preluarea coletului.

Proprietatea si riscurile asupra Produselor se transmit de la SOCIETATE catre CLIENT la data livrarii Produselor si semnarea documentului de receptionare al curierului, cu conditia ca CLIENTUL sa fi efectuat plata Produselor.

In cazul in care CLIENTUL nu va face, la momentul livrarii, nicio mentiune cu privire la integritatea ambalajului produselor, CLIENTUL nu se va putea prevala de viciile aparente ale produselor ulterior livrarii.

 

MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in COMANDA.

SOCIETATEA va emite catre CLIENT o factura pentru Produsele ce urmeaza a fi livrate, obligatia CLIENTULUI fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

 

Plata poate fi facuta prin urmatoarele modalitati:

1. Plata ramburs la curier

Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

In cazul in care CLIENTUL nu plateste pretul Produsului, acesta nu se va livra. In cazul platii ramburs, CLIENTUL suporta taxa de ramburs contravaloare comanda catre curier.

SOCIETATEA atentioneaza CLIENTII ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre SOCIETATE sa permita CLIENTULUI deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii a acestora.

 

2. Plata online folosind cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). 

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii CLIENTULUI.

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

DREPTUL DE DENUNTARE UNILATERALA A CONTRACTULUI. POLITICA DE RETURNARE.

In conformitate cu prevederile legale, CLIENTUL beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage din CONTRACTUL incheiat cu SOCIETATEA, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.

Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la data la care CLIENTUL sau o terta parte indicata de acesta, alta decat curierul / transportatorul, intra in posesia fizica a Produselor comandate.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, CLIENTUL va notifica SOCIETATEA cu privire la decizia sa de retragere din CONTRACT folosind:

formularul de retragere sau

orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima aceasta decizie (ex. scrisoare trimisa prin posta, fax, e-mail),

expediate fie la adresa SOCIETATII -  Bucuresti, str. George Constantinescu nr. 2, sector 2, telefon 021.306.26.18, fie  prin fax 031.413.61.18, fie prin e-mail la adresa eshop@helpnet.ro.

 

Notificarea cu privire la decizia de retragere din CONTRACT poate fi facuta de catre CLIENT si in format electronic, pe SITE, prin folosirea „Formularului de retragere”, SOCIETATEA urmand a comunica CLIENTULUI, prin mesaj electronic, confirmarea de primire a formularului de retragere respectiv.

 

CLIENTULUI care a notificat SOCIETATEA in conditiile de mai sus, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca Produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile de la data la care a comunicat SOCIETATII decizia de retragere din CONTRACT, in caz contrar, SOCIETATEA va considera cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

Cheltuielile de expeditie legate direct de returnarea Produselor in cauza vor fi suportate de catre CLIENT.

Potrivit dispozitiilor legale, CLIENTUL intelege ca SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea

Produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

Produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanataţii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de CLIENT;

Produselor care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente

respectiv produsele farmaceutice, cosmetice, produsele alimentare, produsele alimentare pentru copii – lapte praf, cereale, sucuri, piureuri si hrana bio pentru adulti.

Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit (un ansamblu).

Produsele trebuie returnate in ambalajul lor original, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura.

In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a Produsului, SOCIETATEA va emite o factura de stornare si va rambursa CLIENTULUI contravalorea acestuia, in termen de cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din CONTRACT a CLIENTULUI, cu conditia ca Produsul sa fi ajuns inapoi la SOCIETATE inlauntrul acestui termen sau CLIENTUL sa fi  care ne-aţi furnizat dovada ca a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

Pretul Produsului va fi rambursat de catre SOCIETATE CLIENTULUI folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care CLIENTUL nu isi da acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare.

 

GARANTII

Fiecare Produs comercializat de SOCIETATE beneficiaza de termenul de garantie sau valabilitate, mentionat in certificatul de garantie al Produsului, pe eticheta sau ambalajul acestuia, dupa caz. 

Fiecare Produs comercializat de SOCIETATE beneficiaza de o garantie de conformitate in baza prevederilor Legii 449/2003.

  

INFORMATII LEGALE. RASPUNDEREA SOCIETATII.

SOCIETATEA va depune toate eforturile pentru a asigura utilizarea SITE-ULUI de catre Client in conditii de securitate si confidentialitate.

SOCIETATEA poate oricand suspenda sau intrerupe furnizarea SITE-ului cu efect imediat si fara un anunt prealabil, in scopul efectuarii unor actualizari, reparatii sau lucrari de intretinere sau in scopul imbunatatirii performantelor SITE-ului.

In caz de Utilizare Abuziva sau neautorizata, precum si de nerespectare a oricaror obligatii prezentate aici, SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a limita, suspenda sau anula, fara preaviz, accesul utilizatorului pe SITE.

SOCIETATEA nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor Termene si Conditii/CONTRACTULUI si celorlalte instructiuni mentionate pe SITE.

SOCIETATEA nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii SITE-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.

SOCIETATEA nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care CLIENTUL sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre SOCIETATE a oricarei din obligatiile sale conform CONTRACTULUI si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

SOCIETATEA nu solicita CLIENTILOR sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip conturi/carduri bancare sau parole personale.

CLIENTUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

SOCIETATEA declina orice responsabilitate, in situatia in care un CLIENT ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele SOCIETATII.

CLIENTUL va informa SOCIETATEA asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de SOCIETATEA.

 

FORTA MAJORA.

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

LEGEA APLICABILA. REZOLVAREA LITIGIILOR.

CONTRACTUL se incheie in limba romana si este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SOCIETATE si CLIENT se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

 

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA.

Toate materialele integrate in acest SITE (grafica, forma, modalitatea de prezentare, imagini, informatiile despre produse) sunt proprietatea intelectuala a SOCIETATII.

Este interzisa in mod expres orice incalcare sau incercare de a se incalca drepturile de autor asupra SITE-ului, incluzand fara a se limita la reproducerea, distribuirea, comercializarea, inchirierea, imprumutul, comunicarea, radiodifuzarea, copierea, modificarea, afisarea, transmiterea, publicarea, in orice forma a continutului si graficii SITE-ului, crearea unor materiale derivate folosind continutul si forma SITE-ului, sub sanctiunile prevazute de lege.

SOCIETATEA sau partenerii sai comerciali este/sunt detinatorul/detinatorii drepturilor de proprietate intelectuala asupra marcilor si bazelor de date prezentate pe SITE si utilizatorii sunt obligati sa respecte aceste drepturi si sa nu le aduca nicio atingere.

 

 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, SOCIETATEA are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII.

SOCIETATEA respecta dreptul la confidentialitate datelor fiecarei persoane care acceseaza SITE-ul.

Prin inscrierea pe SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de inscriere, UTLIZATORII/CLIENTII declara ca sunt de acord ca toate datele lor personale sa fie incluse in baza de date a SOCIETATII si isi dau acordul expres si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

-         comert cu amanuntul prin corespondenta (inclusiv comert electronic), inclusiv confirmarea comenzii, expedierea produselor comandate, emiterea si comunicarea facturilor si lamurirea oricaror aspect legate de comanda si expediere;

-         activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea SOCIETATII) la adresele de e-mail comunicate SOCIETATII;

-         participarea la concursuri, promotii;

-         transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site, administrare, etc);

-         statistici interne necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii SITE-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;

-         pentru a asigura accesul la sectiuni cu acces limitat ale SITE-ului;

 

Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie asupra datelor (art. 14), opozitie la prelucrarea datelor (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se adresa justitiei (art. 18).

Astfel, la cererea scrisa a UTILIZATORULUI/CLIENTIULUI, datata si semnata, adresata S.C. Help Net Farma S.A. la adresa de mail office@helpnet.ro sau la adresa sediul social mentionat in preambul, SOCIETATEA se obliga:

(a) sa confirme solicitantului daca prelucreaza sau nu date cu caracter personal ale acestuia, in mod gratuit;

(b) sa rectifice, actualizeze, stearga etc., date a caror prelucrare nu este conforma cu dispozitiile Legii nr. 677/2001; si/sau

(c) sa inceteze prelucrarea datelor cu caracter personal ale solicitantului.

UTILIZATORII/CLIENTII au de asemenea dreptul de interventie asupra datelor putand, dupa caz, solicita rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001, in special a datelor incomplete sau inexacte.

In conditiile de mai sus UTILIZATORII/CLIENTII pot totodata, solicita transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii avand dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia particulara, ca datele care ii vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.

De asemenea, UTILIZATORII/CLIENTII au dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care ii vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop. 

In cererea formulata, participantii pot arata daca doresc ca informatiile sa le fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea li se va face numai personal.

COLECTAREA AUTOMATA DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL.

In unele cazuri, este posibil ca SOCIETATEA sa colecteze informatii cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENTI. Exemple de informatii de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al calculatorului folosit si numele domeniului website-ului de unde a fost facute conexiunea la SITE.

In timpul vizionarii SITE-ului, SOCIETATEA va putea stoca anumite informatii pe UTILIZATORULUI/CLIENTULUI. Aceste informatii vor fi sub forma unui fisier "Cookie" sau a unui fisier similar. Aceste fisiere "Cookies" ajuta SOCIETATEA sa construiasca un SITE sau publicitate care sa raspunda cat mai bine intereselor si preferintelor UTILIZATORILOR/CLIENTILOR.

Cu cele mai multe browsere de Internet se pot sterge sau bloca fisierele „Cookies” sau se poate primi o atentionare inaintea primirii unui astfel de fisier. SOCIETATEA recomanda UTILIZATORILOR/CLIENTILOR sa consulte instructiunile browser-ului sau fisierul de ajutor pentru a afla mai multe informatii despre aceste functii.

S.C. HELP NET FARMA S.A.